Thursday, September 25, 2008

Ļoti savāds miegs.

   Ir jau tiks vēls - 23:41. Es pagājušonakt nogulēju tikai 4 stundas, bet cilvēkam taču vajag vismaz 8 stundas gulēt, lai labi izgulētos. Vājprāts, jātinas gulēt. Es tak no rīta nepiecelšos. Atkal sanāk gulēt par pusotru stundu mazāk. Rīt gan es ieiešu laicīgi gulēt, lai ir spēks mācīties. Rīt jāceļas 06:30, lai varētu paspēt uz lekcijām. Tas nav normāli gulēt tik maz. Un pie manas aizņemtības vispār brīnums, ka es nēesmu noguris. Bet, visticamāk, man tikai tā liekas.

6 dienas vēlāk.

   Ar mani kaut kas nav labi. Visu nedēļu esmu gulējis 4 stundas katru nakti. Ilgāk nevaru nogulēt. Tas laikam tāpēc, ka draudzene ir aizbraukusi un tas dara mani nemierīgu. Būs jāgriežas pie ārsta pēc palīdzības. Es gribu gulēt noteiktās 9 stundas. Tuvojas sesijas un man vajag šo miegu.

1 comment:

Andris said...

Nav labi tik maz gulēt!