Thursday, September 18, 2008

Labs nāk ar gaidīšanu.

    Šorīt es sapratu vienu lietu. Man ir mazliet jaiedziļinas visā. Tā nu es visu rītu pavadīju domājot par savu dzīvi. Es vēl esmu jauns, bet no dzīves jau gaidu panākumus. Diezgan smieklīgi. Bet nu es atceros, ko man teica skolotājas un vecāki. Pēc tam, kad būšu pabeidzis augstskolu, tikai tad es varēšu kaut ko sasniegt. Un arī paies vairāki gadi varbūt. Un es sāku domāt - gan jau kādu dienu es iegūšu sapņu darbu, sapņu māju, sapņu meiteni. Viss, ko es kādreiz bērnībā esmu vēlējies kādu dienu piepildīsies. Tā vienkārši notiks. Nejau par velti ir teiciens - "Labs nāk ar gaidīšanu". Noteikti tas ir pierādījies neskaitāmas reizes, ja jau pastāv. Bet... padomājot loģiski, nav taču, kur steigties. Visa dzīve vēl priekšā. Un notiks tik daudz laba... tik jāpagaida. 

2 comments:

Anonymous said...

Ar gaidīšanu nekas nenāk, tikai gadalaiki mainās :P

Unknown said...

tikai japagaida... :D