Sunday, September 7, 2008

Dievs tiešām redz visu.

   Šo svētdien es biju aizgājis ar saviem vecvecākiem uz baznīcu. Mācītājs runāja par kādu interesantu lietu. Viņš runāja par to, ka Dievs visu redz un visu zin. Viņš stāstija, ka viss sliktais un labais paliek Dieva prātā un kādu dienu tiks mests šis izvēles kauliņš un tev atspēlēsies vai nu labs, vai nu slikts. Es pilnīgi aizdomājos, ka tiešām tā ir. Mjā, interesanta lieta. 

   Vēlāk šajā pašā dienā... Es veikalā pie zemes pamaniju 20ls naudas zīmi un arī redzēju cilvēku, kuram tā izkritusi. Tas bija kāds diezgan labi ģērbts vīrietis, kurš pēc tam iekāpa savā X6. Es šos 20 latus varēju paņemt un aiziet nevienam neredzot. Bet es to nedarīju, jo esmu labs pilsonis un labs kalps Dieva acīs. Es negribētu, lai pēc kāda laika man šī kļūda maksātu dargāk. Un tajā brīdi es pat atcērējos vienu no baušļiem - "Tev nebūs zagt" vai kaut kā tamlīdzīgi.  Nu damn... es vairs neatceros vai tā pareizi skanēja tas bauslis. Lūdzu, Dievs, piedod man manu aizmāršību. Es labošos. Apsolu. Tikai, lūdzu, piedod man. Es pat viņam šos 20 latus pasniedzu. Es pretī nesaņēmu pat paldies, bet tas jau nekas, vismaz viens labs darbs izdarīts. Labs tak nākot ar gaidīšanu.

   Vēl vēlāk šajā dienā...Vēlāk atskārtu, ka man vajadzētu nopirkt jaunus apavus, bet finanses to neatļauj. Nu neko darīt. Redzu pazīstamu X6. Man ap sirdi paliek labāk zinot, ka viņam ir labi. Pēc paris sekundēm es tieku apšļākts ar ūdeni no ši BMW, kurš izbrauc cauri peļķei. Nu mani apavi ir pavisam nelietojami. Nolād-... Es nedrīgstu lamāties taču. Neko darīt, labs nāk ar gaidīšanu un gan jau kādu dienu man paveiksies vairāk nekā citiem... Bet tā domāt ir sautīgi. Labi. Jādzīvo un jādara visiem labs un jāpalīdz visiem.

4 comments:

Anonymous said...

Labs pilsonis :)

Anonymous said...

Bet vai tad darīt "labas" lietas ar nepareizu motivāciju ir labi ? :)
Tā nu loģiski sanāk, ka mūsu pat vislabākie darbi ir... Pī-pī-pī..

Anonymous said...

ir tāds teiciens-atrasts nav zagts :)
and teh correct forms are "nedrīKst" un "saVtīgi" :P

Roberto said...

Iedomājieties asu priekšmetu, kas, līdzīgi milzīgam makšķerāķim, būtu iecirsts jums krūtīs. Āķis piestiprināts garas auklas galā, kas piesieta koka zaram. Tad jūs liecaties atpakaļ, līdz aukla nostiepjas un āķis pārrauj jums miesu.


http://www.ebaznica.lv/?p=3782