Friday, September 5, 2008

Maldīgais uzskats.

   Šodien nolēmu iepirkties lielveikalā ar savu draudzeni. Kamēr es stāvēju rindā, viņa aizgāja letes galā sagaidīt pirkumus. Un tad es sapratu, ka man ir jābūt stiprākam, fiziski stiprākam. Es pats ar savām acīm redzēju kā manai draudzenei piesit kanti kāds uztrenējies muskuļukalns.  Es izlikos, ka neredzu, kas notiek. Viņa bieži uzsmaidija viņam. Viņš sāka jau pārāk traki flirtēt, bet es neko nevarēju padarīt. Godīgi sakot man bija mazliet bail no viņa. Viņš taču ir daudzreiz spēcīgāks par mani. Viņš piedāvāja aiznest viņas pirkumus uz mājām, bet viņa norādija uz manīm un viņam atklāti pateica, ka mēs esam kopā. Es tajā brīdi nesapratu, kas notiek. Viņš neizpratnē paskatījās uz mani un tad gardi pasmējās sakot, ka es esot nevērtīgs. Tajā brīdī viņa pasmaidīja un vairs nerunāja ar viņu. Viss... es domāju, ka viss mūsu starpā ir cauri. Es jau biju aizdomājis neticami tālu par to kā nu viss būs manā dzīvē, ka pat nepamaniju, ka pienāk mana rinda pie kasieres, un kā arī to, ka mana mīļā meitene ir pienākusi pie manis un ieķērusies elkonī. Esmu šokā. Es nevaru aptvert, kas īsti notika. Katrā gadījumā, lai tā vairs neatkārtotos es iešu uz zāli trenēties, lai varu sadot tādiem čaļiem, kas sit kanti manai meitenei.

6 comments:

Unknown said...

n1.

Anonymous said...

būs arī jāiet uz kačalku :D

Anonymous said...

Piesistu viņai EMO kanti, paliktu par Emo?

Legendary Lehydro said...

Nē. Ideja ir mazliet savādāka.

Anonymous said...

Kāds sakars rakstam ar tā virsrakstu - Maldīgais uzskats?

Anonymous said...

lol melnās mambas loģika ir gandrīz tikpat debīla, cik viņa pati :o