Thursday, September 18, 2008

Reklāmas iespaids.

   Šodien es sapratu, ka man ir jāmainās. Jākļūst skaistākam. Vairāk jārūpējas par savu ķermeni. Jāiet uz trenažieru zāli uztrenēties. Viskaut kas ir jāpaspēj izdarīt. Pa televizoru bija ļoti izdevīgs piedāvājums nopirkt jaunu ledusskapi un klāt saņemt jaunu mikroviļņu krāsni. Es momentāli sapratu, cik es naudu ietaupītu tagad, ja tomēr vēlāk es nolemtu iegādāties šīs mantas no jauna, kad vecās ir nokalpojušas. Pluss es vēl saņemu 3 bezmaksas ģimenes picas vietējā picērijā. Tur sanāk vismaz savi 50 lati kopā ietaupīti. Tā nu es tagad lepojos ar saviem liekajiem 50 latiem. Tad pamaniju reklāmu, kura reklamē trenažieri visām vajadzībām. Nolāpīts... šī diena kļūst ar vien labāka. Mani ietaupītie 50 lati jau vien ir trešdaļa no kopējās summas. Superīgi. Tagad tikai ir jātrenējas kārtīgi un pareizi jāēd, lai sasniegtu savu mērķi. Bāc... šis tiešām uzlaboja manu garastāvokli.

No comments: