Saturday, September 20, 2008

Vajag tikai palasīt ziņas


Ziņās vienmēr tiek attainota reālā situācija. Kaimiņu tantes var spriedelēt cik viņas grib. Vienmēr viņas kaut ko muld. Labi, ka viņas nezin ko patiesībā es par viņām domāju. Ko nez viņas par mani padomātu. Bet tas nav svarīgi. Kas ir svarīgi ir tas, ka...

Ir kara draudi...tantuki par šito neko nav dzirdējuši.
Pa ziņām pēdējo mēnešu laikā esmu sadzirdējis, ka dažu valstu savstarpējās attiecības ir uz kara robežas. Sēžot krēslā skaidri dzirdēju, ka Krievija ieiet Gruzijas teritorijā ar saviem tankiem. Personīgi, es negribētu, lai manā teritorijā nāk te ar kaut kādiem tankiem iekšā. Tāpēc ir dabiski, ka Gruzija dod prettriecienu. Bet jautājums ir - Kas ir vainīgs?

Te nu spēkā nāk ziņas. Bez problēmām...uzslēdzu LNT. Pulkstenis 20:00, kārtējās vakara ziņas. Tieši tad, kad man brīvs brītiņš. Dzirdu..."Krievija ieiet Gruzijas teritorijā ar attaisnojumu, ka gruzīņi apspiež krievus kaut kādā tur Gruzijas daļā". Jopčik. Tā tak nedrīkst rīkoties. Krievija attiecīgi rīkojas, ievedot tur savus tankus un glābjot situāciju. Man jau likās, ka Krievija tāpat vien ieiet Gruzijas teritorijā naudas dēļ. Nafta un tamlīdzīgi. Labi, ka LNT ziņas pamainīja manu skatu uz šo situāciju, citādi būtu domājis nepareizi...

Vēlāk dzirdu..."Latvija ir pret Krievijas ieiešanu Gruzijā. Gruzīņi nav vainīgi." Ja jau nav vainīgi, tad nav vainīgi. Es ari esmu par Gruziju.

Pēcāk nejauši uzgāju ziņas, kuras tiek raidītas pa Krievijas televīziju. Dīvaini. Teikts, ka Krievija iegājusi Gruzijā ar pamatu. Esmu samulsis...Kam ticēt? Nemaz netaisos slēgt vēl citas TV ziņas...es ticu LNT. Tur, augstāk stāvošie Latvijas ierindnieki vienmēr visu zin labāk. Es ticu viņiem.

4 comments:

Legendary Lehydro said...

Mjea, jaieslēdz CNN ziņas.

Anonymous said...

Nav labi akli ticēt, labāk aizbraukt un pašam visu noskaidrot.

ātrais internetā said...

ne visām ziņām var ticēt pašam ir jāfiltrē informācija, lai saprastu kas notiek apkārt!

rigasummerrace said...

Ir nepieciešams kritiskā domāšana