Thursday, July 17, 2008

Iepazīstinu Jūs ar jaunu blogu

Sveiki, vēlojos Jūs iepazīstināt ar sevi, vidusmēra pilsoni. Šis blogs būs visai interesants tiem, kuri sevi uzskata par 'meklētājiem'. Es teiktu pat brīvības meklētājiem. Es aizraujos ar būšanu sabiedrībā.

Es esmu sabiedrības loceklis, kas parādīs jums to, ko Jūs visi kaut kādā līmenī, sevī iekšā, jau zināt. Es jums parādīšu to, kas jums ir acīm tieši priekšā. Es esmu kārtīgs pilsonis. Mani interesē, kas jauns ir veikalā un ko rāda pa televīziju. Ko jaunu es varu iegūt savā īpašumā. Kā es varu sevi pilnveidot, lai sabiedrība redz mani labā gaisotnē. Kā es varu tuvoties sabiedrības ideāliem. Tas ir tas, kas mani satrauc.

Šī bloga domu pasniegšana var mainīties laika gaitā. Viss atkarīgs tikai no tā, kā tiks izdomāts pasniegt šīs domas interesantākā gaisotnē. Vēro manu ceļu cauri dzīvei, es parādīšu ceļu uz sabiedribas ideāliem.

Tavs draugs, Vidusmēra Pilsonis.

No comments: